Laden Deletedmom_61 3 yıldır hayatımdaki en güzel ay 4. Aydı. Deli gibi korkuyordum ama mükemmel geçmişti🌺
Deniz344 Deletedmom_61 şu atak meselesine hic inanmadim ve yasamiyoruzda suanda 4 ay 21 günlük benegim aksine dahada guzl oldu hersey😂
Glsn7581 Deletedmom_61 ya meme reddi oluyo .memeyi tutunca da bu sefer bırakmıyor.kucagimda uyumak istiyor babasinda pek durmuyor.sebepsiz ağlıyor.bir de gaz problemimiz var tabi
Gryffindor Yaşamadık aksine çok güzel ve uyumlu geçti çok şükür. Darısı diğer atak haftalarının başına ❤️
Deletedmom_61 sarmaliklahana ne güzel bizdede yok şimdilik sonra olur mu bilmiyorum da 4 ay 12 günlük
sarmaliklahana Deletedmom_61 biz 6 ay 7 günlüğüz cok şükür olmadı hiç. Gerci takipte etmiyorum atak matak, 🤭🤷 Normal düzenimiz de devam ediyoruz hep
Glsn7581 Gryffindor kız mı erkek mi acaba.insallah hep uyumlu olur her şeye rağmen iyi ki var bal oğlum 😘
Gryffindor Glsn7581 Erkek 💙 öyle ya 6 aylık şu an kıpır kıpır. Deli ediyor o halleri beni dişlerimi sıkıyorum sevgiden 😍