Bebiko- Esrabaykal çocuğun sağlıklıysa dünyanın en mutlu insanı yine sensin em büyük teselli şükür sebebi . Bugünler de geçer merak etme🌸
Esrabaykal Anneko Aslinda onlar sadece bizimle mutlu fakat ifade edemedikleri için kendilerini sadece ağlıyorlar malesef 😑
Piraye2021 Esrabaykal inşallah canım ama baba olmak kolay hemen işin kolayina kaçıyorlar aramızda görünmez bir mesafe girdi gibi ya da ben öyle hissediyorum
Esrabaykal Piraye2021 bizdede oldu o. Sanki ona zaman ayiramiyorum gibi hissediyorum. Yada o bana zaman ayirmiyormus gibi…
Piraye2021 Esrabaykal ben çok yoğun hissediyorum , evde vakit geçirmeyi çok severdi, şimdi sürekli sıkıldım deyip çıkıyor ya da telefon ile TV ile uğraşıyor. Böyle olunca ben de üzülüyorum sanki tek başımıza çocuk istedik 🤨
Esrabaykal Piraye2021 üzülme herşey geçecek 🙏🏻 ona bebekle ilgili sorumluluklar ver mesela. Bı kaç gündür ben öyle yapıyorum. Hem seni anlıyor hemde senin değerini. Denemekte fayda var .
Piraye2021 Esrabaykal bebeğimiz eşimde duruyordu, eşim covid geçirdi o esnada hiç temasimiz olamazdi bebeğimiz şimdi kucağına gidince çok çok ağlıyor, böyle olunca oda almak istemiyor 😭
Mrvk_39 Esrabaykal kuzum inan ki her şey geçiyor ben de sürekli agladım lohusayken aynı düşüncelerden dolayı ama simdi bebişim bir yaşında girecek 1o gün sonra ve artık her şeyi 3 kişi yapıyoruz bütün o hisler düşünceler kayboldu gitti zamanla
Esrabaykal Mrvk_39 bebeğimi yeni yeni benimsiyorum ve onu bir birey olarak görebiliyorum. Ve artık herşey güzel olacak buna inanıyorum 🙏🏻🌼😘 umarım bizde 1yaslarini ve uzun ömürlerini görürüz inşallah
Esrabaykal Piraye2021 canım benim seni çok iyi anlıyorum biraz sabır. Ben bı kaç gündür gamsız davranıyorum. Öyle her agladiginda kucağıma almak yerine ona dokunuyorum konuşuyorum sanki bu biraz işe yaradı gibi dene lütfen. Sonrasında seninde kafan rahatlıyor daha iyi hissediyorsun 🌼😘