Bebeğim ateşlendi dün 39 a kadar çıktı, gece de ben de oldu 39 derece oldu ateşim su an daha iyiyiz bebeğime en son 8 de ateş düşürücü verdim sabah 8 de baktım 37.1 idi ateşi ama yine de ateş düşürücü verdim sizce ateşi çıkmasana vermeli miyim ? Doktor yazdı ılacları bitene kadar mı kullanmalıyım ayrıca sütümğ ağarsak veriyorum azalma oldu geçici durum mudur bu :( ne kadar zaman da iyileşiliyor