2cocukannesi__ Kiraciyiz evi tutmadan önce evin küçük olacağını tahmin edemedik 6 kisilk yemek masası icilinca 12 kişilik oluyor evde balkon yok fortmanto ütü masası süpürge makinesi vs. Vs. O küçük odada misafir geldiğinde nadir o da kullanıyoruz orayı dün eşim annesi vs. Oturuyorduk yemek masasını satacağım dedi annesi pişman olursunuz bukadar daha uyguna almazsınız 8 binden asaya dedi ev zaten küçük ev aldığınızda getirirsiniz diyor ev almak artık okadar zor ki suanki yapılan evler zaten küçük yemek masam çok güzel çok kaliteli yani kafam gidip geliyor satıp satmakta eşimde daha kibar küçük alır diyor sizce
2cocuk_1anne_ 2cocukannesi__ yemek masası olması lazım bir evde misafir gelince yere serilmiyr artık Ama sizin eviniz fazla geliyor rahatsız oluyır sanız satın
Laden 2cocukannesi__ normal 6 kişilik almıştım her gün kullanıyorum masasız gerçekten olmaz gibi. Mutfak masamda büyüktü anneme verdim duvara monteli açılıp kapananlardan aldım geçen gün. Mutfağım genişledi. Dar yerde büyük masa da sorun oluyor ya insanın ruhu daralıyor. Bende bilemedim kararsız kaldım şimdi🙈
2cocukannesi__ Laden açılıp kapanan masa var ama öyle biz kullanıyoruz annemler vs. Gelince bende kararsız kaldım ya gidip geliyorum eşim saticam diyor oda ev işlerinde baya yardım ediyor bu koca ruh pisliği aticam ruhum daraliriyolar diyor orda çamaşır falan asiyor onun gözüne bile batmış çok kaba ama ya
Deletedmom5284 Bende sattım masamı, masa yerine oyun alanı yaptım kızıma çitlerle çevirdim kaydırak oyuncak toplar koydum, mutfakta masam var zaten gerek yok kullanmıyoruz, oturma odasında yemek yemeyiz zaten