İlk kendim deldim sag kolum daha kuvvetli diye😁 sonra kapandı hızma bulamadıgım için, sonra da liseye baslayınca deldırmıstım. Sag duvar tarafınds oturuyrm hocanın dıkkatını cekmesın dıye ve bır de sag elımle rahat takıp cıkarırım dıye 🤪 burnumdan cekıp atardı hocalar😅 şimdiki gençler çok sanslı 8 sene once staja gıttıgımde küpeli hızmalı piercingliydi bircogu. 20 sene oluyor yaklasık 4 senedır takmadım delik kapanmadı. Sag taraftan bakımını yapmak bana daha kolay gelıyor. Şişme falan olabılıyor çünkü. Bu arada tabancayla deldırmeyın imkanınız varsa