Ayselcvk Genetiktir canım.Benim bebeğim ay sonu 16 aylık olacak 85 cm.Ama ben 178 babası 194 cm. Doktor ayına göre baya uzun genetiği uzun bu cocuğun demişti kilosu 11.5 ama görseniz nasıl zayıf duruyor.Herkes cok zayıf diyor.Boya çekiyor.Ben de çok zayıf uzun bi bebekmişim annem öyle der.Zayıf diye üzülüyordum artık takmıyorum 😏