Kızım 2 yaş 3 aylık. Havalar ısınsın diye bekliyordum ama çokta ısıncagı yok gibi ramazanda yaklaştı Ramazan’a kadar alışsın diye bugün başladık sabahtan. İki kez bi kaka bi çiş altına yaptı. Lazımlığına oturuyor sürekli ama ona hiç yapamadı. Çok stresliyim haliyle bol bol konuşuyorum anlatıyorum kendisine. Şimdi altına alez serdim öğle uykusuna yattı. Bakalım inşallah kısa sürede olumlu sonuç alırız. Bu süreçte olanlar veya kısa sürede bitirenler var mı başka önerirsiniz konuşmak ödül vermek dışında 😌😌😌