Bibitmediniz ben aldım Kasım ayında🤭 6 parca ya 87 TL ödedim gelince kapıda hiç ödeme yapmadım. 20 günde falan geldi. 26 Kasım kara cuma indirimi oluyor acayip bir indirim ama ben ilk alısverişi oldugu için cesaret e dememiştim cok almaya yoksa bir 300 500 lük alırdım yani 😆🤭
Kalıplar cok büyük türkiyeye göre. 6-9 ay tulum aldım kışlık bu kıs bebeğim giysin diye ama 2 yas gibi geldi düşünün direk kaldırdım. 😄 Benım için büyük olması sorun olmadı daha iyi hatta yürürken giyse daha modeli gösterecek nir tulum çünkü. Ona göre alın kalıplar efsane büyük ama kumaş kalotesi cok iyi cok güzel. Bir triko Elbise aldım burda 150 TL den asagı alamazdım yakası nakış işlemeli ve ben 10 TL ye aldım düşünün.anne baba kalıplarını bilmiyorum ama büyük indirim yakalarsam almayı düşünüyorum denemek için.
Özellikle 26 kasımda yine toplu bir alısveriş yapıcam beklıyorum 🤭🥳🥳🥳