Dermin Kızlar ben 1 ay önce doğum yaptım dikişlerim değil ama dikişimin üst katındaki et şiş nezaman geçer şişlik acaba
Nilay15 Dermin bende 42 gün önce yaptım benimde aynı şekilde dikişin solu indi gibi sağı hala tümsekli şiş zamanla geçiyordur heralde 🥰🤗
Haffuse Dermin geciyor geciyor daha yeni… Biz de 49 gunluguz ve yeni yeni indi o şişlik bende… Herkesin bunyesu de farkli, kimi daha erken kimi da gec toparliyor🥰
leylaelisa 50 gun oldu hala yeni duzeldi normal canm az sabir hatta bi ara indi sonra geri sisti itice geri indi duzeliyo merak etme