Bestemm merhabalar dün dayanamadım ve mama denedim inanır mısınız susrtu sütüm geliyor ama demekki dıyurmuyor mamayı aldı akşam 7 de bir uyudu sanaha kadar 2 kez emdi ve ağlamadı çok mıtluyum sizinle paylaşmak istedim sorun gaz falan değilmiş açmış bebişim :(