Gamzosgamzos anneanne, babaanne, eşin destek olacaksa neden olmasın? Tek başına altından kalkman zor olacaktır 🙈 evladın sürekli ilgi odağında olduğu için bunun eksikliğini yaşayabilir ama doğumdan sonraki alışma sürecinde el birliğiyle bunu hissettirmeyebilirsiniz. Ben ilk 4 ayda yardım aldım annemden, kayınvalidemden. İlk zamanlarda ilgimi çoğunlukla kızıma yönelttim. Kardeşini sevmek istediğinde ona sonsuz güvendiğimi hissettirip engel olmadım. Başlarda sert seviyordu, elini nazikçe tutup gösteriyordum 😁şimdi bizim oğlan kızımın saçlarını çekmeye başladı, canım kızım ona bile gülerek ‘anne bak saçımı çekiyoooo’ diyor 😁 ilerde illaki olacaktır kardeş kavgaları böyle toz pembe gitmez farkındayım buda beni bi tık korkutmuyor değil 😁 Zor bir süreç kimse kolay diyemez ama alışıp bir düzen oturtana kadar zorluğu 🤗