Önümüzdeki perşembe burun ameliyatı olacaktım. Hem fonksiyonel hem de estetik amaçlı. Dün de grip oldum. Burnum akıyo hafif öksürürük boğaz yanması başladı bugün devam ediyor. Doktorla konuştum haftaya Çarşambaya erteledi. Bu ameliyattan önce grip atlatan var mı? Ya da genel olarak grip olmadan ameliyat olanlar durumunuz nasılsı zorlu geçti mi? Bir de 2,5 yaşında hareketli ve bana aşırı düşkün kızım var nasıl olacak bakalım