Dün 2 kere inleyerek dışkısını yaptı,ilkinde baya cıvıktı ve sapsarıydı,ikincisi biraz daha katıydı ve yine sapsarıydı ama böyle acı çeker gibi ses çıkarıyor yaparken.Şimdi de yapıyor ve resmen inliyor,uzun da sürüyor,ishale yakın bi dışkısı var ve çok sarı,normal mi anlayamıyorum.Hem anne sütü hem mamayla besleniyor.İdrar da çok yapıyor.Ama huzursuz da değil,günde kaç kez dışkılarsa ishal sayılıyor onu da bilmiyorum.Sürekli bi ağlaması da yok,sadece acıkınca ağlıyor ve 2 saatte bir besliyorum.Sizce normal midir doktora götürmeli miyim ?