Banaannede doğum kilosunun iki katına 6. Ayda çıkmasını beklediklerini söylüyor uzmanlar ve doktorlar 4. Ay bence bunun için çok erken. Her bebeğin gelişimi farklı genel sağlık durumuna bakılması lazım baş boy kilo hepsi orantılı ve ortalama değerde gidiyorsa aylık 200-300-400 veya 1 , bir buçuk kilo almış bebek ne farkeder. Kilolu bebek sağlıklı bebek diye düşünüyor herkes ama yanlış bir dusunce. Gelişim tablolarından yardım alabilirsiniz bebeğinizin boy kilosunun normal olup olmadığını öğrenmek için. Bir ay az kilo aldı diye zayıf gözüyle bakmayın güzel anneler. Benim bebeğimde 3500 doğdu her ay 500 ila 700 gram arası aldı 4. Ay kontrolünde 5900 şu açıkçası bende üzülüyordum neden az diye ama sağlığı ve hareketliliği baş çevresi boyu çok güzel gidiyordu kilosu da tabloya göre ortalama . Sağlıklı olsunlar yeter ki 🙏