Gamzenurturk_37 Kızlar bu ay kontrolünde bebeğim 6250ydi geçen ay 6800 olmuş 550gram almış sanki biraz az ama doktor gayet iyi dedi sonra hantallaşıyolar şuan gayet iyi dedi benim anne yüreği işte kafama takıldı 😀 içimi rahatlatacak analar bekliyorum 😀
Gamzenurturk_37 Gamzenurturk_37 hatta ben 2 saatte bir emziriyorum hem gündüz hem gece 3 4 saat olsun en az aralık dedi
fairytaleofthestars Gamzenurturk_37 bizim 3.ay kontrolümüzde 5800 idik 6600 olmuşuz ,prematüreyiz sağlıklı olsunlar fa kilolarının hiç önemi yok gerçekten bebişiniz sağlıklı ve mutlu bir bebekse gerisinin ne önemi var güzel anne🌸🌸🌸
Araseymen Gamzenurturk_37 normal canim eltimin bebegi 4 aylık 5400 kilo 1 ayda 300 gram almis sadece kiz bebek.nirmalde 3 aylik bebek kilosu suanki aldigi kilo ama ek gidaya erken baslayacak cunku mamayi istemiyor anneninde sütü yetmiyor.
Ucmelek Kızım 5400 geldi az dedi hemşire nasıl üzgünüm ek gıdaya başladım günde bir defa meyve veriyorum 😔
Rabia6025 Ucmelek önce yoğurt ve sebze öneriyorlar daha sonra meyve bilginiz olsun tabi siz yavrunuz için en iyisini bilirsiniz ama yazmadan geçemedim
Ponyojiji Ucmelek Merhabalar bebeğiniz kaç aylık 4 aylık mi ve doktorunuz mu önerdi ek gıdayı ayrıca meyve ile başlanmasını?
Rabia6025 3.ayda 340 gr 4.ayda 600gr aldı benim kızda doktor gayet normal dedi gönlünüzü ferah tutun atak dönemine girceksiniz boşverin kiloyu 🤣
Ayse252125 Gamzenurturk_37 yani bizim az zaten ama normal diyor doktorumuz alerjisi olduğu için kilo alımı az gidiyor
Dondurmalikahve Gamzenurturk_37 kac kilo dogdu oglum da 4 aylikken aynu civardaydi kilosu normal yani
Aliaslan1 Gamzenurturk_37 benim bebeğim de 4. Ay kontrolünde 500 gr almıştı 6400 olmuş kilosu. Takipte kalcaz anne sütüne devam dedi doktorumuz. 4.ayda hareketlendiği için sanırım az alıyorlarmış
Aliaslan1 Gamzenurturk_37 ay sonunda kilo ölçümü olacak şu an anne sütüyle devam ediyoruz ama 15 günde kilo alımı az olursa doktorumuz ne önerirse onu yapcaz. Ben mama vermek istemiyorum ama zorunda kalırsam tabi veririm. Sağlıklı olsunlar da kilo önemli değil. Gelişimi gayet iyi çünkü hafiften sürünmeye bile başladı
Gamzenurturk_37 Aliaslan1 çok kilolu olunca hareketi vs zor oluyomus bizim doktor da hantal olsun istemem dedi internetten araştırdım 300 700 gr arası aliniyomus 4. ayda