miraysmom_ Selamlar herkese, haftaya tatile gideceğiz mayo bez kullanıp memnun kalanlar tam tersi şu markadan hiç memnun kalmadık diyenler yardımcı olur musunuz en iyisi hangisi acaba?
teachersrn miraysmom_ ben primanın mayo bezini aldım kullandım çok hoşuma gitti ama geçende e bebekte indirim vardı başka bir marka alıyım dedim çünkü her gün bir iki tane kullanıyorum yetişmiyor swimmies aldım iki paket, o da fena değil aslında, alınabilir