Goktugbey Kızlar merhaba gebelik sürecinde el uyuşukluğum başlamıştı bebeğim şuan 17 günlük oldu ama uyuşukluklarım devam ediyor hiç azalma yok ellerimde.Var mı ben gibi olan ??
Balkupum2505 Goktugbey benimde çok olmuştu ellerim sızlıyodu resmen uğuşuyodu ve dogumdan 1 2 ay sonra gecti kendiliginden
ikiKudurukAnnesi Goktugbey dogumdan sonra bende de oldu özellikle uykudan uyanınca ellerim uyuşuk oluyordu sonra zamanla geçti
biradamavisi Goktugbey benimde öyleydi bir elimde sadece ne zaman geçti unuttum bile lohusalık stresinden herhalde 40 gün içinde geçmişti