Denizzz88 Krcbbk aslında alışınca hiç zor değil piştikten sonra düdüğü kaldırıp havayı çıkartıyorsunuz bitti
Dimitrina_kovaceva Krcbbk emsan klasik eski modellerden aldım 1.5 yıldır kullanıyorum taş gibi. Yeni çıkanlar modeller bana güven vermiyor eski zamanda kullanılan modelle devam ediyorum ben
Mucize_ Krcbbk bir tane alın ömürlük ve kullanım açısından en güvenlisi olsun tabii ki fissler ama aşırı pahalandı
Dimitrina_kovaceva Krcbbk eskiler içine geçiyor daha iyi yeniler dıştan takılıyor ben de yenilerden korkuyorum valla 🤣
EkiminAnnesi Krcbbk Fissler vitaquick on numara. 10 dk da sebzelerim pişiyor. Yarım saat max et yemeğim pişer.
Krcbbk Dimitrina_kovaceva hmm yeniler ventilli ya güvenlikleri daha iyi kitleme olayı filan var o yüzden tercihim yeniler