fn2827 Arkadaşlar grip oldum malum emzirdiğim için çok ilaç içemiyorum.kuru öksürük yapıştı gitmiyor.emzirirkenbalgam söktürücü kullandınız kullandıysanız hangisini kullandınız.bitkisel çözümde olabilir.çiğerlerim çıkacak öksürürken.
Nsykt fn2827 grintuss yetiskin surup var onu deneyebilirsiniz, pediatrik olanı bebeğime kullanmıştım.
Deletedmom_64 fn2827 sıcak suya bir çay kaşığı zencefil koy yarim limon sık içebilirsen şeker atma içemem diyorsan bal veya şeker ile tatlandir hem balgam söktürücü hem de iltihap kurutucu ben de ise yarıyor çok geçmiş olsun
ilknur-3 Bende faranjit var bana da balgam söktürücü verdi doktor emzirdigimi söylemiştim ama yinede kullanmadım biraz zor atlattım kullanmadığım için:(