momand_dad12
Evde iken ıslak mendilleri ılık suda yıkıyorum
Dışarıya çıktığımda yapamıyorum mecbur
Çoğunluk evdeyiz zaten
Bide temizleme pamuğunu bir tane saklama kabına bir pamuk bir zeytin yağı bir pamuk bir yemek kaşığı zeytinyağı koydum üst üste böyle onu kullanıyorum ve kendim balmumu ve zeytinyağı ile krem yapmıştım onu kullanıyorum daha önce Bepanthol krem kullndm ve bübchen pişik kremi kullandm geçiyor tekrar pişik oluyordu bıraktım kendiminkileri kullanıyorum ve uzun bir süredir pişik olmadı 🌺