Rasev 8 ay 12 günlüğüz🥰 sabahları ya mama hazırlıyorum (bebe bisküvisi, muz, pekmez, ceviz), ya omlet yapıyorum ( tereyağ, yumurta sarısı, su, peynir) ya da yumurta haşlıyorum peynir pekmez ayrı ayrı yediriyorum. Ben henüz ara öğün vermiyorum çünkü sıklıkla emzirmeye devam ediyorum. Öğlen bazen çorba (yoğurt çorbası, tarhana, sebze vs) bazen makarna (Organik Bebek makarnası) veriyorum. Akşam da mideyi yormamaya özen gösteriyorum meyveli yoğurt, meyve püresi, vs veriyorum. Aralarda çok huysuz olursa eline meyve veriyorum yine. Şuan 9500 kgluk bi tosuncuğuz 🥰