myboy Merhabalar , parmağımda iki adet dikiş var. Tel dikiş olduğu için sağlık ocağı alamayacağını söylüyor. Devlet hastanesi acilinde atıldı. Hastaneden randevu mu almalıyım, bilen var mı acaba ?