Merhabalar
kızım 11 aylık 7 dişi çıktı Bu bir haftadır gündüz çok iyi , gece berbat sürekli ağlıyor, ama öyle böyle ağlama değil yıkıyor ortalığı
diş etleri çok kabarık tetagil veriyorum Ama fayda etmiyor
fitil verdim dün rahatladı sanırım 12 de uyudu normalde en geç10 da uyurdu
eşim acaba başka bir problem mi dedi kafamı kurcaladı sadece gece olmasını anlayamadık
sizde böyle yaşadınız mı?