Handan0101 bizim de sarılık problemimiz oldu. Şu an 27 gunluguz. Ama geçti çok şükür. Ben geçmesi için herşeyi denedim diyebilirim sarı tülbent örttüm hurmayı kaynatıp suyunu süzüp içirdim. Ama geçirdiğine inandığım tek şey serum suyu. Eczaneye sorarsanız bebekler için Serum suyu diye onlar veriyor zaten. Şırıngaya çekip günde 3 4 defa 5 6 damla ağzına damlatiyordum. Bizimki sariliktan dolayı aşırı derin uyuyordu ne yaparsam yapayım uyandiramiyordum. Sütüm de azdı mama takviyesi de yaptım.