Winnithepooh şöyle söyleyeyim eşim pişmiş halini sevmiyor çok koku ve reyhalı geliyor ona
ama bu salatayı o sevdiği için yapıyorum hiç keskin bir tat ve kokusu yok
Küçük kerevizi kabuğuyla 3 büyük halkaya kesiyorum ( kabuğunu soyup rendelemek daha kolay oluyor) sonra rendeliyorum
çok az tuz atıp kerevizi ovuyorum üstüne yoğurt ve 1,5 çorba kaşığı tahin(hiç tahin koymadan da olur)