Balkizlarim Queenhurrem_23 buyrun basım üstüne keşke böyle bir imkan olsa güzel annelerimiz bir sofrada falan ne hoş olurdu 🌹🤗 Allah yardımcın olsun canım 😍
Deletedmom_32 Queenhurrem_23 aynen 2 hafta sonra anca yemek yapmıştım 😅 biraz fazla yapınca iyi oluyor
Tuggs Alpingo ilk defa yaptım 🤭 tarifin linkini paylaşayım Tarife ek olarak en son güveç kaplarına koyup fırına vermeyi düşünüyorum ☺️ https://www.nefisyemektarifleri.com/tas-kebabi-lokanta-usulu-3642286/
Queenhurrem_23 Balkizlarim sağol kuzum benim 😍 gelmiş kadar oldum 😍 teşekkür ederim canım benim 😍💙💙keşke gerçekten de ara sıra annelerin bi araya gelme şansı olsaydı 🙏💙