Sevgili anneler merhaba, oğlum 5 bucuk aylık ve 3 bucuk aylıktan beri salya ve kasıntısı mevcut. Ancak son 2-3 haftadır çok kasıntısı var bu arada huysuzluk yaratıyordu zaten ama cok kotu ve tum gunu kapsayacak huysuzluklar yaratmıyordu. Ancak 2 gundur gun ıcınde hıc uyumadı, uykuya direniyor(öğle uykusuna). Aksam uyurken de sureklı aglıyormus gibi sesler cıkarıyor, sanırım kabus görüyor. Ilgılenıp pıspıslamazsam bu sefer krız halınde aglıyor ve zor uyanıyor tüm gün uyumadıgı için. Gun ıcınde oyun oynarken guluyor eglenıyor ama ıstahı her zamankı gıbı degıl arada azıcık da olsa kusuyor. Ates ishal vs yok.Alt iki diş geliyor gibi hafif beyazlama gördüm. Siz de bu durumu yasadınız mı? Oglumda ılk defa boyle bır durum yasıyorum ve ılk cocugum. Doktordan once sızın tecrubelerınızı merak ettım , doktor diş için bi jel verdi ama cok işe yaramıyor😊 ha bu arada cok ınanmıyorum ama atak haftasında da degıl😕 sırf diş bu sıkıntıları yaratır mı yoksa baska bır seyden endıselenmelı mıyım sorum bu. Şimdiden teşekkürler🙏🏻