Arkadaşlar ben daha önce post açtım kkk aşısı yaptırdıktan sonra bebeğin de lenf bezi şişmesi olduğunu fark ettim de çok fazla geri dönüş alamadım doktora götürdüm randevu almıştım zaten ancak doktordan öğrendiğim bilgileri buraya da aktarmak istedim eğer böyle bir durumla karşılaşan olursa en azından belki biraz rahat eder bu posta okuduktan sonra doktorumuz aşılardan sonra lenf bezlerinin şiştiğini normal olduğunu aşısının yan etkilerinden biri olduğunu aşının bağışıklma gösterdiği için bazı yan etkilerinin normal olduğunu bu durumun da onun yan etkisi olduğunu söyledi ayrıca korkulacak yerlerde değil dedi benim bebeğimin kasığında ve kafasının arkasında (enseye yakın) mercimek büyüklüğündeydi tahlil yapmaya bile gerek duymuyorum şu anda kendiliğinden iki aya kadar da geçeceğini düşünüyorum dedi zaten bizim her ay kan tahlilimiz yapıldığı için muhtemelen de biraz rahat davrandı Korkulacak yerler içinde kafasının içi ve boynunda cevizden büyükse eğer ağrılı değilse o zaman korkuyoruz ama onlar bile her zaman kötü huylu çıkmıyor dedi bebeklerde genelde olur dedi biraz uzun oldu ama öğrendiklerimi aktarmak istedim yaşayan olursa bu post umarım içini rahatlatır 💐♥️