merwee89 canım boşver sen arkadaşını. 1 aylık bebekten bahsediyoruz ne büyük beklentiler var böyle yaa.🤦♀️ Daha kuzum dış ortama alışma sürecinde. Sık sık emeceği zamanlar şuanlar. Sen beslenmene dikkat et bol bol su iç günlük 2.5 3 litre kadar. Kimyon kullan yemeklerinde,çörek otu kaynat iç,günlük 1 maden suyu iyi gelir. Her emzirme sonrası masaj yap bebeğine.kontrollü Yüz üstü yatırmakta gaz sancısına iyi gelir. Sıcak havlu koyabilirsin karnına. Sana güleceği ,tepki vereceği zamanlarda gelecek şuan çok erken😊