Neseee Kızlar merhaba bebeğimin ismi ya da baş harfi ya da onu hep yanımda hissedeceğim bir kolyem olsun istiyorum. İşe başlayacağım inşallah bir nevi destekçim yanımda olsun istiyorum. Sizlerin önerileri var mı ? Sizler takıyor musunuz böyle bir kolye ?
precious_mother Neseee bebeğinin saç telinden yaptıranlar var bana da eşim üçümüzün olduğu bir kolye yaptırmış üzerinde resmimiz var onlarda cok güzel
Aybukemm Neseee nişanlıysan eşim kendi ismiyle benim ismim olan bir kolye yaptırmıştı hamile kalınca kızımızın ismini ekledik 2. Kızımız doğdu nasipse onun ismini de ekliycez
EftelyaUmut Neseee Kızım ve oğlumun ismi o yeşil pırlanta da doğdukları ayın rengi bu da böyle bir şey ikisini de çok seviyorum oğlum biraz daha büyüsün takacağım ❤️❤️❤️