Cesevcan Hanımlar merhabalar. Gelecek ay işe başlamam gerekiyor, pek tanıdığımız da yok burada önerebileceğiniz ya da bildiğiniz kreş var mıdır?
1234___ Cesevcan şu sıralar kreş kontenjanları hep dolu.ben yarı devlet kreşin gönderiyorum o da zar zor aldılar tanıdık vasıtasıyla.