Kızlar şöyle bi sorum olacak 7 ay oldu sezeryan oldum henüz adet olmadım o yüzden biraz tedirginim karnımda bebek heraketleri gibi hareketler hissediyorum internetten baktım sezeryan sonrası olanlar varmış sanırım başına gelen var mi bi de bebek olmasi icin 4 aylik falan olmasi lazim heralde o da gebelik testinde çıkar heralde demi 2 test yaptim korkudan