Bacılarım selamün aleyküm nasılsınız 😁 ben ikinciyi düşünüyorum ama doğumdan sonra bir kez adet oldum daha olmadım sanırım düzensizleşti. Şimdilik korunuyoruz fakat ben ikinciyi istiyorum nasipse, oğlum 4 aylık. Emmiyor düne kadar çok çırpındım dün itibariyle tamamen bıraktı emmeyi. İkinciyi bu kadar erken isteme sebebim hem birbirlerine erkenden alışsınlar büyüyünce çok zor oluyor yigenimden biliyorum, hemde devasa bir göbek fıtığım var beni çok yoruyor onun ameliyatını olmak istiyorum. Zaten ikiden fazla çocuk da düşünmüyorum ikisi hemen olsun birlikte büyüsünler diye düşünüyorum. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz, ne dersiniz?