Merhaba sevgili anneler 35 günlük bebeğim var yaklaşık 2 haftadır bebeğim kaka yapacağı zaman çok zorlanıyor 3 4 saat ıkınıyor inliyor masaj falan yapıyorum zorla en son kaka yapabiliyor doktora götürdük kaka kültür tahlili bile yaptırdık temizdi bağırsaklarında gaz var dedi gaz damlası verdi kullanıyorum iyi geldi gibi ama hâlâ zorlanıyor böyle bir durum yalayan var mı? Bu arada süt ve süt ürünleri tüketmiyorum gaz yapıcı şeyleri tüketmemeye özen gösteriyorum.Doktor olmadı detaylı alerji testi yapalım dedi enson olmadı onu yapacağım ama belki yaşayıp ta çözümü olan vardır diye yazayım dedim.