Tugce Bebek sanıyorum düşünmüyoruz. Ama ne giysilerine, ne kilo sınırı aşılan ekipmanlarına ne de oyuncaklarına kıyamıyorum. Şimdilik saklanabilecek düzeyde ama ileride nasıl stoklarım🥴 2. Olursa düşüncesi beni buna itti. Siz de saklıyor musunuz yoksa ihtiyaç sahibine veya satışa mı yönleniyorsunuz?
Miyonunannesi Tugce ben paylaşıyorum canım sadece kendısıne anı kalsın doye ılklerını bıde cok sevdıgım bı ıkı parca sey var sakladıgım
Atlasalinandme Tugce 2.düşünmüyorum ama ilerde fikrim,degisirse diye temel eşyaları saklıcagim anne yanı, hamak ana kucağı vb. Bunlara baya para verdik. Kıyafetleri veriyorum 2 3 parca ayrdm o kadar..
Avsininannesi15 Tugce sadece ani olarak ilk doğduğu gun giydiklerini ilk ayakkabisini eldivenini saçını saklıyorum 😊
Bebegimicin1 Tugce ben biraz lekeli ve solmuş gibi olanları giydirmiceklerimi hayır evine verdim alt komşum gönşl üolaak ihtiyaç sahiplerine dağıtıyor bi karşılık beklemeden 2. Çocugumda zaten hrmen oldu ikiside erkek o yönden şanslıyım ama küçük çocuğumunda iyi olan rengi solmayan vermeye kıyamadığım kıyafetlerini tekrar saklıyorum 3. Yü dşünmyorum ama yaradan rabbim her türl. Yaratıyo kaza kurşunu olabilir birde abimle gelinimiz tekrar çocuk dşünüyolar en kötü ona veriirm diye iyi kıyafet ve zıbınlarını saklıyorum hurçlara koydum evim şükür müsait rahat saklıyorum bence saklayın özelikle ayaklı alt ve zıbınları ortak giyilicek olan renkleri falan oyuncakaşrıda bazılarını veriyorum bazılarını letgodan satıyorum