Ceylan48 Bebeğim 11 ayını bitirdi. Ama oyun oynamak istiyorum benle oyun oynamayı bilmiyor her şeyi ağzına götürüyor. normalmi hep böyle mi bu dönemde bebekler
Deletedmom0099 Ceylan48 evet 15. aydan sonra anlamlı oynamaya başlıyorlar 2 yaşına kadar da ağzına götürme azalarakta olsa devam ediyor
Leylaozdrgt Ceylan48 aynı sabah kitap okuyayım biraz dedim yırttı kendini kitabı istiyo bitiremeden aldı elimden hiç bizimle oynuyo kendi kendine takiliyo bende çok üzülüyorum
Ceylan48 Deletedmom0099 bide bebeğine doğduğu günden beri zeka kartı gösteren kitap okuyan anneler var. Ben okumaya çalışıyorum elimden alıp yirtmaya ve yemeye çalışıyor benimde bu şekilde hevesim kaçıyor
Deletedmom0099 Ceylan48 benim kızımda öyleydi. şuan 21 aylık inanın zeka kartları ve kitaplarını 1 aydır verebiliyorum sadece
Ayfer2608 Deletedmom0099 zwar kartlari örnekleri rica etsem paylasirmisiniz.Ben Almanya dayim siparis edeyim diyorum