Tugce bukaga bebeğiniz küçükse hafif terleme normal ama bu mevsimde yoğun ter görüyorsanız gözünüz üzerinde olsun yine de 🙂 dvit eksikliği olabiliyor o yüzden diyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Oğlumun mama içerken oluyordu sadece kafası aşırı terliyordu. Efor sarfettiği için oluyor. Bazıları korkutur kalp falan der öyle bir şey değil
bukaga Mommysharkdoodoodoodoo aynen bana da öyle dediler korktm bende efor saefettiği icin diye düsündüm sonucta mamada biberondan eme eme efor sarfediyorlar
bukaga Tugce yok cok sükür kış soguklarda olmuyor hava sıcakken oluyordu azaldı simdi bazen yemek yerken oluyor cünkü kıyamet koparak yemek yiyor üzerinde musamba ona bağlıyorum
Tugce bukaga 😂😂tahmin edebiliyorum. Ben kafama oyuncak koymakta çare buldum. Havaya bakarken çaktırmadan çaktırmadan yediriyorum. Simitçi modu
bukaga Tugce ayneeen bende aynısıyım kafama oyuncak ağzıma bişi tuttutuorm ağzımdan almak isterken verdim verdim🤣