Hemsireannis Bi süre bu durum devam ediyo neyi var anlamiyo insan sadece geceleri böyle oluyorlar.. bazen diş kaynaklı oluyo bazen gaz cikaramadigindan bazen sebepsiz.. calpol veriyodum arada rahatliyodu.. benim bebegimde o aylarda öyleydi şuan 1 yaşına 4 gün var 11.ayın sonuna doğru geçti bu çığlık atarak uyanma durumları.. bide inanır mısınız bilmiyorum ama biz bi komşumuz hoca onla öyle konuşurken bu durumdan bahsetmiştim gece uykumuz yok vs.diye onda oda da hiç fotoğraf olmasın tv açık olmasın uyurken demişti tüm fotoları kaldırdım ya o yüzden durdu aglamalari yada geçeceği vardı bilmiyorum