flowerytll Kızlar bu gaz gidericiye buzdolabında mı muhafaza ediyorsunuz ? Bir de verirken direkt mi veriyorsunuz yoksa buzdolabında çıkarınca bekletiyor musunuz
Bereninannesi flowerytll bende surubunu değilde damlasını kullanıyorduk oda sıcaklığında duruyordu dolaba koymamıstm
Susuem flowerytll kapağı açılmadan önce dışarda kapağı açılınca buzdolabında saklıyorum çünkü öyle yazıyor direk veriyorum çıkarıp bur sorun olmadı
Ozgullsylmz Bende kullanıyorum buzdolabında muhafaza ediyorum. Çıkarıp direk verebilirsin bi sıkıntı olmuyor
Susuem Elvn94 ben aşırı memnunum birde masajla çocuğumun gaz spazmlarini giderdi çok şükür çok kötüydü önceden şimdi hiç sıkıntı çekmiyor diyemem ama eskiye göre %80 rahatladi
flowerytll Elvn94 dünden beri kullanıyoruz henüz yeni canım ama sanki bebeğim bugün daha iyi . Bi doktoruna danış istersen