Hiraprensesannesi35 trendyoldan siparişim var dışarı cikcaktim eşim mesaj atmış bugün gelcek kargo diye eğer evde bulamazlarsa kargoyu ne yapiyolar ertesi gün geri getirirler mı yoksa bi şubeye falan mı birakiyolar bilgisi olan yazabilir mi
Gul-42 Hiraprensesannesi35 kapıya yazı as evde degılım kapının onune bırakkın yada şu komsuma bırakın diye ztn gelınce arıyorlar ben oyle yapıyorum
BeyazPapatyam Hiraprensesannesi35 şubeden alabilirsiniz hangi kargoysa kapıya da bırakabilir isterseniz bişey olmucana eminseniz genelde arıyorlar çünkü evde olmayınca ya da gelmeden önce
Pnarr94 Hiraprensesannesi35 kargoyu hangi firma getiricek ty express genelde gelmeden telefonla arıyor kapıya da bırakabilir siz isterseniz yada yakında bir bakkal varsa olmadı şube de kaılıyor siz alıyorsunuz
Esra26 Hiraprensesannesi35 Trendyol express getiriyorsa genelde komşuma bırakıyorlar benim. Diğer kargocular da arıyorlar ne yapalım diye.
Eminerd Eminerd benim başıma çok kez geldi çalışan tamam abla ben akşam üzeri birdaha uğrarım dedi her seferinde 😅 ama komşuya bırak derseniz de bırakır yani
2cocuk_1anne_ Hiraprensesannesi35 bzie kargo eşimin çalıştığı hastaneye geliyor gelmeden eşimi arıyorlar eğer eşim hastanede değil se (evimiz hastaneye çok yakın bir sokak önünde evimizin altında ev sahibinin bakkalı var bakkala bırskır mısınız diye rica ediyor oraya bırakıyorlar Ama eve gelip sizi bulamazlarsa şubeye götürürler siz arar hangi şubedeyse ordan alırsınız memlekette öyle yaptık
Balkupum2505 Hiraprensesannesi35 şubeye getiriyolar tekrar eve getirmezler yada arayip komsu yada yakininizdaki bi markete biraktirabikirsiniz
Mys01-01 Hiraprensesannesi35 telefon açıyorlar bır yere bırakıyorlar komşunuza yada kapınızın önüne bırakmasını soyleyebılırsınız benımde dagıtımda suan cıkıcam arıyorlar merak etmeyın
Minikbal Hiraprensesannesi35 ariolar zaten kapınıza gelince. Ben kapıya birakiverin diyorum bırakıyorlar. Komşuya bırakın falanda diyebilirsiniz
kaganege Hiraprensesannesi35 Ertesi gün tekrar getiren kargo şirketinde var. Ama aras kargo şubeye istiyor. Eğer sık kargo geliyorsa aralıklarında kapıya bırakın derseniz bırakıyorlar. Ben öyle yapıyorum.
Uykusuzhergeceeee Hiraprensesannesi35 Trendyolun kendi kargosuysa arıyor gelmeden güvendiğiniz biri varsa apartmandan oraya bıraktırın ya da apartmanınız güvenilirse ayakkabılık, kapı önü gibi öyle de bırakıyor