22 aylık Kızımla 10 gündür tuvalet eğitimine başladık 3 günde hallettik sanmıştım ama son bi kaç gündür söylemiyor altına yapıyor ne yapayım vazmıgeçmeliyim hep ben kucaklayıp götürüyorum öyle yapıyor korkmuyor ağlamıyor tecrübeli anneler lütfen yazsın