Bebeğim 9 aylık ve yarın üroloji uzmanına ön muayeneye götüreceğiz ben çok tedirginim ve korkuyorum 😣 Aslında daha erken düşünüyorduk ama başka sağlık problemlerimiz olduğu icin bugüne kadar erteledik. Genel anestezi mi uygular doktor hiç bilmiyorum bir yanım er ya da geç olacak yaptır kurtul diyor bir yanım da çok korkuyor tecrübeli annelerden fikir alabilir miyim? Bu arada oğlum emeklemiyor pek hareketli degil 9 aylık olmasına rağmen 🥰