Justmomy Arkadaşlar birkaç gün sonra evlilik yıldönümümüz var güzel bir sofra hazırlamak istiyorum yemek olarak sizce ne yapmalıyım hangisi daha güzel olur
lisansli_Mom49 Justmomy benim 24 Mart dışarıya çıkmayı düşünüyoruz bir yandan gitmek istemiyorum fazla paramız gider zaten tek maaş iki. Çocuk kira vs …
pnar1991 Justmomy et yapabilirsiniz ana yemek olarak gerisinde gelir zaten patates püresi yanına. Eşinin cok sevdiği yemek varsa onu yapabilirsin. Ben öyle yapıyorum sahsen o gün evdeysek ona jest yapıyorum 2 senedır ondan once dısarda kutlardum hep 😔
Justmomy lisansli_Mom49 bizim de 24 Mart ben de dediğniz gibi dışarı çıkmak istemiyorum çocuk var hem, hem de kayınvalide apartmanından yeni kiraya çıktık borç çok evde geçricez mecbur