Kumsfat abdinpaşada 3 ay yaşadım uzak durun derim. Karısını ölümüne döven polis mi dersin kaynanasını dövüp gece vakti sokağa atan gelin mi dersin gecenin 2 sinde bahçede saz şenlğii yapan komşular mı dersin her Allah’ın günü olaylıydı nefret etmiştim ordan. Bana mı denk geldi bilmiyorum ama her apartmanda bir olay Her gece bir olay. Kaynanamda Mamak ege Mahallesi’nde oturuyor o da memnun değil.