Liva2210 https://imgyukle.com/i/EWiV41 Selamlar kızım 5 aylık. 2 ay aşısının yeri kabukluydu bugün iltihaplanmış banyo yaptırırken gördüm kurularken de kan damladı. Şuan fotodaki gibi. Sağlık ocağına götüreyim mi ya da normal mi?
cekoslavakporseleni Liva2210 canım o aşıda böyle şeyler olabiliyor, benim oğlumun kolu daha fenaydı. Ama siz orayı hiç ellemeyin, hiç dokunmayın yıkarken ovmayın. Orasını kurulmaya çalışmayın. Kendi haline dursun. Kötü gözükmüyor. Gayet normal yani.
tmrskbr Liva2210 normal değil kan gelmesi. Benim bebeğim 3 hafta önce oldu bu aşıyı hemşiremiz 5-6 aylıkken kızarıcak fakat kabuğunu koparmayın silmeyin dedi. Kan olursa mutlaka getirin dedi. Sizde gidin bence sağlık ocağına
Liva2210 tmrskbr götürdüm normal dediler ya. Batikon sürsem mi dedim hiç dokunmayın bişi sürmeyin dediler
tmrskbr Liva2210 aa beni de bilgilendirdiğiniz işin teşekkür ederim bana sağlık ocağındaki hemşiremiz kanarsa getir demişti