Selam kızlar 20 aylik bir oğlum Allah sağlık versin ama beni çok yoruyor resmen eşimle yaşlandık herseye ağlar istediği olmayınca kafasını yerlere kapılara vurur uykusundan ağlayarak uyanır 1 saat susmaz çığlık ata ata ağlar heryeri inletir ama gözünden yaş gelmez oyalanmaz herseyden çabuk sıkılır pacamdan ayrılmaz ben varsam eşime kendini giydirmez altını aldırmaz ben yoksam sesini çıkarmaz yemek zor yer sebze yemez giydirmek soyundurmak işkence bu ara telefona sardı aç aç diye tutturur açmazsam kıyamet kopar yine çığlık çığlığa ağlar napcami şaşırdım nasıl oyalıcamı şaşırdım birde çalışıyorum vardiyalı o kadar yorgunum ki gecicek diyin lütfen 😔😔😪