Kızlar kızım 17 aylık ve 1 aydır çok iştahsız ufak ufak kilo kaybetmeye de başladı🙁 daha önceleri kilosu çok iyiydi gelişimi önde gidiyordu ama son 1 aydır sadece severek devam sütü içiyor, muz yiyor onun dışında bişey yemek istemiyo. Yemeklerin tadına bile bakmak istemiyo. Sürekli aç olduğun farkındayım bu durum beni çok yıpratıyo. Her gören bu çocuk zayıflamış diyo. Bu iştahsızlık normal midir ne yapmam gerekir lütfen bi yol gösterin bana