Naciyeylmz bir süredir elidor kullaniyorum. Herbal essences kullanıyordum fiyatı patladı gitti. Love beauty and planet kullandım bir süre hamileyken kokusundan midem bulanınca bir daha kullanamadım. Bebeğim 3 aylık daha kendimi toparlayamadim 2 güne bir dus almadan duramayan ben geçen atak döneminde 1 haftaya yakın durdum. 🙄 bebeği babasına veriyorum banyoya girmeden çiğlik sesi geliyordu. Saçım bundan mi kepeklendi aceba dedim ama büyük ihtimalle şampuandan kaynaklı.😒