hulyaaa-123 Kızım 16 aylık oldu sürekli emen bir bebek ama Allah nasip ederse ben tutmak istiyorum acaba sütüme zararı olur mu?
Momsmom hulyaaa-123 bunye meselesi kimi tutuyo bsey olmuyo kiminin sutu kesiliyo. Ben kafama bsey taksam ble kesilme asamasna geliyo mesela. O yuzden tutmcam
mavilimsi hulyaaa-123 oğlum 4 aylıkken tutmuştum.bir kutu mama alıp eve bıraktım.sütümün az olduğu vakit mama veriyordum(özellikle akşama doğru süt azalıyordu).oruç bittikten sonra mamayı kestim,bi sıkıntı olmadi şükür
birtutamsac hulyaaa-123 tutmayı deneyeceğim meme mama şeklinde gidiyoruz, 11 aylık olacak kızım o zaman. Allah kolaylığını verir inşallah eğer tutamazsam borca kalacak bu sene de 🙄
Zynp4744 Oğlum 2 aylık tutup tutmamakta çok kararsızım sürekli emen bir bebek ne yapacağımı bende bilmiyorum 🙈🙈🙈
Beyseko Bebeğim 6 ay 10 günlük emzirdiğim için sanırım çok acıkıyorum elim ayağım titriyor açlıktan sanırım bu sene tutamayacağım
Eminos hulyaaa-123 evet tutucam oglum 7,5 aylik olacak doger oglumdayken 35 gunluk ve 13 aylikken tuttum allah kolaylik veriyor cok zorlanirsam arada bi kac gun tutmam
Fadimenurg hulyaaa-123 bebeğim 8 buçuk aylık dayanabilcegimi düşünüyorum sürümde yetiyor çok şükür zaten 3 4 öğünde ek gıda veriyorum tutmaya niyetliyim inşallah
Nesrincente hulyaaa-123 14 aylık olucaz bızde ven tutacağım nasipse ek gıda yiyor zaten bide ramazan sonu bırakturacagım nasipse sutün kesilirse cok önemli degıl bence 1 2 gun deneyin Bi etki olmazsa tutarsınız durumagore
bireylul Bebeğim 11 aylık ek gıda ile arası hiç yok maalesef.Bu yüzden Allah’ın verdiği kolaylığa sığınıp borcumu sonra tutacam
Yusufagahinannesi hulyaaa-123 oğlum 9 ay 21 günlük şuan tutacağım 6. Aydan sonra sütü çok az olmayanlar tutabilir diye düşünüyorum