Kızım 10 buçuk aylık geceleri mamasını yedirip yatırıyorum aptamil veriyorum bazen de gece uyanmasın diye irmik falan yapıyorum ama bazen mesela dün her dakka kalktı uyumadı oda sıcaklığından veyada yerimi rahat degil sepet beşik bendeki çok şükür hasta falan degil ama artık gece uyanmaları beni yoruyor sallayarak uyutuyorum ayağımda ayağımdan bıraktığım an uyanıyor uykusu çok az Buda insanı zorluyor yardım lütfen